Často kladené otázky

 

Jak na NETSHARE nahraji svoje soubory?

Nové soubory můžete nahrát prostřednictvím úvodní stránky. Klikněte na ikonku „+“ nebo na tlačítko Nahrát soubory. Otevře se pop-up okno s rozhraním pro nahrávání. Vybrané soubory buďto myší přetáhněte do prostoru určeného pro nahrávání, nebo klikněte na nahrávací ikonu pro otevření dialogu pro výběr souborů.

Nahrávání zahájíte kliknutím na tlačítko Nahrát soubory.

Po dokončení nahrávání získáte odkazy na nahrané soubory.

Veškerý nahraný obsah můžete spravovat prostřednictvím správce souborů ve vašem účtu.

Jakým způsobem stáhnu soubory?

Soubory si může stáhnout každý uživatel, který zná příslušné URL adresy souborů.

Placené stahování (po registraci a dobití kreditu) přináší řadu výhod, jako stahování neomezenou (maximální) rychlostí a možnost stahovat více souborů najednou. Úplně tak odpadá občasné čekání na volný stahovací přenos jako v případě stahování bez registrace (zdarma).

Kredit má navíc neomezenou platnost, takže je jen na Vás, kdy a jak kredit ke stahování využijete.

Chci stahovat rychle a bez čekání, jak si mám dobít kredit?

V první řadě je nutné provést registraci do NETSHARE na této stránce a přihlásit se do systému. Po přihlášení pokračujte na stránku Dobití kreditu.

Následně si zvolte způsob dobití kreditu. Můžete vybírat z rychlého bankovního převodu, dobitím přes terminál Sazky nebo prostřednictvím České pošty – služba SuperCASH nebo prostřednictvím prémiové SMS.

Který způsob dobití kreditu je pro mě nejvýhodnější?

Dobíjení bankovním převodem nebo prostřednictvím služby SuperCASH (Sazka / ČP) jsou nejrychlejší a nejvýhodnější formy dobití kreditu. V případě dobíjení prostřednictvím prémiové SMSky dostáváte až o polovinu méně kreditu.

Doporučujeme tedy využít rychlého bankovního převodu, neboť díky podpoře většiny bank je Váš kredit připsaný téměř okamžitě po dokončení platby. Pokud zvolíte převod z námi nepodporované banky, bude převod částky a připsání kreditu trvat standardně 1-2 pracovní dny.

Provedl/a jsem dobití kreditu, peníze se odečetly, ale kredit nebyl na NETSHARE přičten. Co mám dělat?

V případě jakéhokoliv problému s platbou, ať už se jedná o nepřipsání kreditů, stržení nesprávné částky apod., nás prosím kontaktujte. Ve zprávě uveďte Vaše přihlašovací jméno (e-mail) a popis situace, kdy jste jakým způsobem dobíjeli kredit a v čem konkrétně spočívá problém. Urychlíte tak celkovou komunikaci. Nejpozději do 24 hodin se vám ozveme s řešením situace.

Nabízíte provizní systém?

Ano, za stažení vašich souborů nabízíme provizi. Stačí na NETSHARE nahrávat populární soubory a sdílet odkazy pro jejich stažení. Pokud provize přesáhne 100 Kč, v následujícím výplatním dni, což je každé pondělí, vám peníze převedeme na váš bankovní účet.

Jaké soubory mohu na NETSHARE nahrávat?

Upozorňujeme, že na NETSHARE není povoleno nahrávat soubory, které jakýmkoliv způsobem porušují autorská práva. Aktivně spolupracujeme s vlastníky práv a hájíme jejich zájmy. I když z naší strany není možné manuálně prověřovat každý nahraný soubor, zavazujeme se k bezodkladnému odstranění závadného obsahu, na který budeme předepsaným způsobem upozorněni.